Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine Rhythm Health Slovenija so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Ponudnik: Rhythm Health Ltd, 550 White Hart Lane, London N17 7BF, United Kingdom

Uporabnik: Vsak obiskovalec, ki pridobi uporabniško ime in geslo. Za uporabnika se šteje tudi kupec, ki opravi nakup kot gost (nima profila v spletni trgovini).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Rhythm Health Slovenija, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Rhythm Health Slovenija in kupcem. Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa. Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na Pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Opredelitev pojmov

  1. uporabnik ste vi, ki brskate po naših spletnih straneh, ne glede na to ali ste fizična oseba ali pravna oseba oziroma njen zastopnik ali pooblaščenec;
  2. kupec je tisti uporabnik spletne strani, ki se odloči za nakup katerega koli izdelka;
  3. ponudnik je Rhythm Health Ltd, 550 White Hart Lane, London N17 7BF, United Kingdom, register številka v UK: 8912028
  4. spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen obveščanju in ponujanju izdelkov, ki jih trži ponudnik ter nakupu s strani uporabnikov.

 

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cena v spletni trgovini Rhythm Health Slovenija je prikazana kot Spletna cena.

Slovenska dekleracija izdelkov je javno objavljena pod vsakim izdelkom v spletni trgovini Kokosov Kefir, katero lahko natisnete ali prenesete tukaj.

 

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje podatke:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  2. kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  5. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
  6. način plačila in dostave
  7. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe

 

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ZAKLJUČI NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno “generira – ustvari” in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki …). S tem je naročilo oddano, izdelki pa bodo poslani v najkrajšem možnem času. Če je rok dobave daljši od predvidenega, ponudnik o tem obvesti kupca.

 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. V kolikor naročila z izbranim plačilom na bančni račun, ne bodo poravnana in prikazana na našem računu v 7 dneh od oddanega naročila, bodo automatsko preklicana.

 

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

 

Varovanje osebnih podatkov

Rhythm Health Slovenija se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1. Navedene osebne podatke se uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Več o varovanju osebnih podatkov na podstrani Pravila zasebnosti

Dostava

Zaradi zagotovitve svežine in kvalitete Rhythm Health izdelkov, pošiljamo prejeta naročila enkrat tedensko:

  • Vsa naročila se pošilja iz Londona v ponedeljek in so dostavljena do konca tedna. Možne zamude dostavne službe.

Znesek poštnine se obračuna glede na težo oddanega naročila. Rhythm Health Kokosovi Kefirji se pripravljajo ter polnijo sveži v Londonu, od koder se jih pošilja direktno na dom naročnika. Zaradi mednarodnega pošiljanja pride do višjega zneska poštnine, kjer je vključena hitra dostava. Poštnina se obračunava glede na težo posameznega izdelka, kateremu je prišteta teža ledu zadostne količine za ohranjanje nizke temperature v paketu.

Cenik Poštnine paketa:

  • 1 paket do 19 kg: 35.00€
  • 2 paketa 20 – 39 kg: 70.00€

Zaradi občutljivosti izdelkov Rhythm Health, je potrebno paket, na dan dostave, čim hitreje prevzeti ter ustrezno shraniti v hladilniku (med 3°C in 6°C). V kolikor paketa ne prevzamete v prvem poizkusu Rhythm Health ne odgovarja za morebitno pokvarljivost izdelka.

Pakiranje

Za dostavo paketov, uporabljamo kartonasto embalažo s termo vrečko ter dodanim ledom, kateri ohranja nizko temperaturo med dostavo in tako tudi ščiti pred poškodbami stekleničk.

Vračila

Želimo, da ste zadovoljni z vašim nakupom, vendar če pride do težav ali nezadovoljstva, bi želeli to izvedeti od vas. Če imate težavo z vašo dostavo, če želite vrniti izdelek ali prijaviti poškodovan izdelek, nam pišite na narocila@kokosovkefir.si.

7-Dnevna Garancija

V kolikor se odločite, da izdelkov, ki ste jih naročili, ne želite, nam jih vrnete v roku 7 dni od oddanega naročila z enakimi pogoji, kot ste izdelke prejeli in vam bomo vrnili denar v celoti (stroške pošiljanja vračila, krije kupec sam). Vsak izdelek, ki je dobavljen, ima določeno minimalno 14-dnevno življenjsko dobo. Za vsak izdelek, ki ste ga sprejeli in ga pustite zunaj svojega roka uporabnosti, Rhythm Health ni več odgovoren zanj in ga zato ni mogoče vrniti. To ne vpliva na vaše zakonske pravice.

Poškodovani Izdelki

Trudimo se, da vse izdelke dostavimo v brezhibnem stanju, vendar se vedno lahko kje zalomi. V kolikor prejmete poškodovane ali napačne izdelke, nam na dan dostave posredujte slikovno dokazilo in v kolikor bo reklamacija ustrezna, vam bomo le-te ponovno poslali brezplačno.

Omejitev odgovornosti

Rhythm Health Slovenija se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Rhythm Health Slovenija ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

 

Pritožbe in spori

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti na narocila@kokosovkefir.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 1. Julij 2017.