Dostava

Zaradi zagotovitve svežine in kvalitete Rhythm Health izdelkov, pošiljamo prejeta naročila enkrat tedensko:

  • Vsa naročila se pošilja iz Londona v ponedeljek in so dostavljena do konca tedna. Možne zamude dostavne službe.

Znesek poštnine se obračuna glede na težo oddanega naročila. Rhythm Health Kokosovi Kefirji se pripravljajo ter polnijo sveži v Londonu, od koder se jih pošilja direktno na dom naročnika. Zaradi mednarodnega pošiljanja pride do višjega zneska poštnine, kjer je vključena hitra dostava. Poštnina se obračunava glede na težo posameznega izdelka, kateremu je prišteta teža ledu zadostne količine za ohranjanje nizke temperature v paketu.

Cenik Poštnine paketa:

  • 1 paket do 19 kg: 35.00€
  • 2 paketa 20 – 39 kg: 70.00€

Zaradi občutljivosti izdelkov Rhythm Health, je potrebno paket, na dan dostave, čim hitreje prevzeti ter ustrezno shraniti v hladilniku (med 3°C in 6°C). V kolikor paketa ne prevzamete v prvem poizkusu ali izdelke ne shranite v ustreznem okolju, Rhythm Health ne odgovarja za morebitno pokvarljivost izdelka.

Pakiranje

Za dostavo paketov, uporabljamo kartonasto embalažo s termo vrečko ter dodanim ledom, kateri ohranja nizko temperaturo med dostavo in tako tudi ščiti pred poškodbami stekleničk.

Vračila

Želimo, da ste zadovoljni z vašim nakupom, vendar če pride do težav ali nezadovoljstva, bi želeli to izvedeti od vas. Če imate težavo z vašo dostavo, če želite vrniti izdelek ali prijaviti poškodovan izdelek, nam pišite na narocila@kokosovkefir.si.

7-Dnevna Garancija

V kolikor se odločite, da izdelkov, ki ste jih naročili, ne želite, nam jih vrnete v roku 7 dni od oddanega naročila z enakimi pogoji, kot ste izdelke prejeli in vam bomo vrnili denar v celoti (stroške pošiljanja vračila, krije kupec sam). Vsak izdelek, ki je dobavljen, ima določeno minimalno 14-dnevno življenjsko dobo. Za vsak izdelek, ki ste ga sprejeli in ga pustite zunaj svojega roka uporabnosti, Rhythm Health ni več odgovoren zanj in ga zato ni mogoče vrniti. To ne vpliva na vaše zakonske pravice.

Poškodovani Izdelki

Trudimo se, da vse izdelke dostavimo v brezhibnem stanju, vendar se vedno lahko kje zalomi. V kolikor prejmete poškodovane ali napačne izdelke, nam na dan dostave posredujte slikovno dokazilo in v kolikor bo reklamacija ustrezna, vam bomo le-te ponovno poslali brezplačno.